Jeux poker rzemieślników za darmo

tworzą w2g pewne wygrane z hazardu

Gambling Insider dogonił dyrektora handlowego 3Radical Rachel Swann, który uważa, że gry firmy dopiero zaczynają się budzić do klasycznych marketingowym zasad, takich jak cykl życia gracza – i trzymać w szczególności.Czy możesz powiedzieć nam o 3Radical i o tym, jak wchodzicie do gry w grach?Wszyscy zajmujemy się zaangażowaniem, dlatego podchodzimy do rzeczy z punktu widzenia marketingu i angażowania odbiorców.Około 18 miesięcy temu uruchomiliśmy Foxy Bingo, który stał się naszym pierwszym najazdem na rynku gier.Do tej pory zajmowaliśmy się udziałem pracowników, handlu detalicznego i bardzo różnymi rynkami.Dla nas było bardzo nielogiczne, dlaczego firma gra wykorzystuje stronę trzecią do tworzenia gry online.Ale to działa bardzo dobrze, dlatego opracowaliśmy cały nasz podejście do gry na rynku.W ślad za tym zamówiliśmy raport o branży, naprawdę koncentrując się na brytyjskim rynku gier.Co naprawdę uderzyło, to to, że podstawowe zasady marketingu i cyklu życia klienta zaczynają istnieć na rynku gier.Pod wieloma względami rynek gier nie jest tak rozwinięty i skomplikowany, jak mogłoby być, a jednak masz wszystko to bogactwo danych.Ludzie, którzy stosują się do tego, mają doskonałą okazję, aby naprawdę zmusić go do pracy zarówno dla gracza, jak i dla operatora.W przeciwieństwie do wszystkich tych firm, które po prostu wysyłają komunikat do klientów, mówiąc, że są персонализируют go, umieszczając nazwę klienta na e-mail!Myślę, że to ekscytujące, i raport doszedł do bardzo podobnego wniosku.I prawidłowo, że ta branża masowo regulowane.Ale w rzeczywistości jest to rozrywka.Dopóki ci, którzy znajdują się w kosmosie, zdają sobie sprawę, że jest to rozrywka, nie powinno być potrzeby się bać regulacji.Jeśli zrobisz to poprawnie, dostaniesz klientów, którzy chcą grać i cieszyć się tym doświadczeniem.Jak rozgrywek jest skorelowany z innymi dziedzinami, z którymi pracowałem w przeszłości?Czy są jakieś szczególnie udane przykłady?Osobiście pracowałem w branży FMCG (fast-moving consumer goods) i usługach finansowych.Co do pracowników i klientów, myślę, że są znacznie wyprzedzają nas.Ale myślę, że we wszystkich branżach wciąż istnieje możliwość, lepiej zastosować teorię w każdym pionie.Więc ja bym nie powiedział, że jakaś branża robi to lepiej niż inne, chociaż, być może, usługi finansowe tradycyjnie lepiej radzą sobie z członowością.Z grami, myślę, że jest ogromna możliwość korzystania klasyczne marketingowe zasady cyklu życia klienta.Zakup-to sprawdzony podejście: bonusy itp jeux poker rzemieślników za darmo. Ale w tej chwili wydaje mi się, że jest to wyścig na dno z punktu widzenia głębszej zniżki.Niemniej jednak, niektóre zaczynają się budzić z myślą, że mogą kupić, osiągnąć i zbudować lojalność.To wykracza poza nabycia i pierwszych depozytów.Jeśli możesz wyjść poza pierwsze depozytów i budować relacje z klientem, u ciebie będzie dłuższy cykl życia z tym graczem.Jeśli marek spędzają czas z graczami, nie zawsze są one odejdą, aby grać za przeciwnika.To jest rozmowa i dialog, a nie "Ja-marka bingo X i marka kasyno Y"."Przy tak dużej konkurencji w dzisiejszych czasach, jak myślisz, czy to możliwe operatorom naprawdę się wyróżniać?Jeśli spędzasz czas i wysiłek w tworzenie marki, a nie tylko starają się zwiększyć swoją zniżkę, różnicie się od konkurencji.Wszystkie wolne pieniądze обесценивают tej marki.Z punktu widzenia utrzymania, gry producenci stosują tę samą taktykę.To nie może mieć komercyjnego sensu, jak i nie może mieć sensu z punktu widzenia podróży gracza.Jeśli produkt naprawdę jest zabawą, to wartość polega nie tylko na darmowych pieniądzach, ale i w tym, dlaczego gracz będzie spędzać czas na swoim miejscu.Jeśli zaczniesz personalizację treści do klienta, a nie po prostu dać darmowe pieniądze, to ma więcej komercyjnego sensu.Ludzie, po prostu otrzymujących darmowe pieniądze bez oryginalnego produktu, szybciej заскучают.Wymaga to bardziej osobiste rozmowy.Współpracujemy z Stride Gaming i Kitty Bingo, w których znajdują się wszystkie te postacie.Gdybym powiedział ci, że wolę jednego z bohaterów innych, można zacząć rozmawiać ze mną i zrobić więcej więzi emocjonalnej, a nie tylko transakcyjnej.Jak marka online bingo lub kasyna online, powinien być treściwy dialog z graczem, który czyni go przyjemnym, wesołym i stojących.Kolejnym wyzwaniem dla branży jest to, że produkt końcowy jest bardzo podobny do wielu marek.Z takim podobnym produktem na tak dużej części rynku, czy marek stworzyć naprawdę lojalność?Ostatecznie, wszystko to jest dość podobne.Ale to oznacza, że z czasem będziesz w stanie zbudować lojalność.Jeśli ktoś ma pół godziny, aby grać w gry hazardowe online podczas oglądania telewizji, będzie wybierać nie tylko na podstawie szans, ale i z powodu wygody i rozrywki doświadczenia.W ten sposób można utworzyć lojalność za pomocą tego zróżnicowania, która staje się coraz bardziej istotne.W przeciwnym razie one nie istniały, nie byłoby przemysłu, bo to by była dosłownie gra za grą.Podmioty te spędzają czas i wysiłek w tworzenie tych marek, stąd wyjście na rynek takich marek jak The X Factor i Love Island.Operatorzy koncesjonują te marki, ponieważ uznają, że u tych marek jest punkt zróżnicowania, która będzie rezonować z graczem.Emocjonalna zróżnicowanie jest znacznie silniejszy powstaje z punktu widzenia zaangażowania.Dlaczego idziesz do Tesco, a nie w Asda?Bliskość geograficzna-jest to jedna z takich rzeczy, ale i przywiązanie do marki.W ten sposób, automatów marki teraz poruszają się w to samo miejsce, opracowując, jak mogą one być istotne i osobistych dla tych, którzy grają z nimi.Lojalność można wywołać na poziomie emocjonalnym.Tak, można dać rabaty i zwiększyć szanse – ale to będą robić wszystko.W ten sposób, należy również wykorzystać swoje markowe aktywa i doświadczenie marki.Spójrz na onboarding: jeśli proces ten KYC można zrobić więcej zabawy, podkreśla, że chodzi o rozrywki.Marek trzeba pokazać, że wiedzą, że klient to nie tylko liczba, i że, w rzeczywistości, szukają swoich klientów z odpowiedzialnej punktu widzenia gier, będąc gotowymi je przyciągnąć.Tak więc, biorąc pod uwagę tę teorię, jeśli były dyrektor ds praca w hard rock kasynie tulsa ok. marketingu w jednej z największych operatorów w wielkiej Brytanii, jakie były twoje pierwsze kroki, aby zastosować ją w praktyce?Cóż, pierwsze, na co bym zwrócił uwagę, to odpowiedzialna gra i brak relacji do niej jak do obowiązku.Rozważam czy ja krótkoterminowe nabycia lub średnio-i długoterminowe cykle życia graczy?Ja bym spojrzał, jak zrobić to zabawa.Graczy nie każą przychodzić i spędzać czas z moim marką.Więc jak bym spojrzał na wspólny cykl życia gracza i jakie są ogólne punkty styku?Gdzie w tym cyklu tradycyjnie spadają moi gracze – ja bym spojrzał, jak można je poprawić.To może być геймификация lub nadanie mu społecznego odcień.Nie chciałbym patrzeć na uniwersalność; ja bym dostosowany do indywidualnego zachowania, a nie patrzyłby na czysto VIP-standard.Wracam do tego, o czym mówiłem wcześniej: rynek gier online nie różni się od każdego innego.Jedną z branż, w której pracowałem, była bielizna, i, w rzeczywistości, te same zasady mają zastosowanie niezależnie od tego, czy robisz кибербезопасностью dużej instytucji finansowej, sprzedaży czy opakowanie lub grasz w gry hazardowe online.Chodzi o wymianę wartościami: nie można zmusić kogoś kupić to, czego on nie chce.Urok kapitalistycznej kultury w tym, że musi być взаимовыгодной.Chodzi o wartość dodaną, ale ta wartość dodana będzie różna dla każdego człowieka.Gdy znajdziesz to słodkie miejsce, wtedy masz prawdziwa lojalność; jeśli tego nie zrobisz, po prostu będzie odpływ graczy.Jak myślicie, czy zaczyna przemysł coraz więcej brać te zasady na uzbrojenie?O wstrzymanie zaczynają mówić znacznie częściej.Początkowo pochodził z punktu strachu: strachu przed utratą graczy i być skazanym Gambling commission.Przyjrzyjmy się jak to jest: ludzie, którzy naprawdę dobrze i będą odnosić sukcesy w przyszłości, to ci, którzy robią to świadomie, a nie robi to przez strach.Pozwólcie nam pracować razem, operator, dostawca, regulator i, co najważniejsze, gracz.Jeśli to nie działa dla gracza, operator musi coś z tym zrobić i na odwrót.Chodzi o to, aby dodać jeszcze jeden bonus lub odejść i powiedzieć, że ten gracz nie jest dla mnie?Jesteśmy nowi w branży, i ICE 2018 był naszym pierwszym niniejszego ekspozycją.Jest to skomplikowany i mały rynek.Mnie nigdy nie przestaje zadziwiać, jak ściśle są związane.Po drugie, masz indywidualiści – ich teraz mniej niż kiedyś - które będą działać inaczej.Z powodu ogólnej spójności branży może być prawdziwa zróżnicowanie.Ale w równym stopniu, ponieważ wiele marek są bardzo podobne, można naprawdę wyróżnić się, robiąc coś zupełnie innego.Chodzi o usługi, a nie tylko o produkcie; to jest to, co naprawdę wyróżnia marki, i to samo dzieje się w każdym pionie. kasyno porady i wskazówki dotyczące automatów do gry.