Restauracja le casino morges suisse

kiedy hazard online jest legalny w tennessee

Dziś jest poniedziałek, i London city, jak zawsze, jest zajęty.W Шордиче, jednak tuż poza centrum sektora finansowego stolicy, jest atmosfera zmian wokół tego miejsca; zwłaszcza jeśli wybieracie się do biura Two-Up Digital.To jest daleko od siedziby standardowej firmy.Kostiumy i portfeli zaledwie kilka ulic stąd nigdzie nie widać, a zamiast tego spotykają żywe kolory i dzieła sztuki dla wszystkich ścianach.W środku miejsca pracy warto tablica do gry w darta, pokazujący wyraźnie swobodną, ale w tym samym czasie, profesjonalną technikę gry.Wszystko to tworzy wrażenie, że tutaj wszystko jest trochę inaczej.Robbie Morris-dyrektor generalny Two-Up, marketingowe agencje, która może służyć jako dostawcy, a kiedy siada, aby porozmawiać o wszystkich grach online, jego wizja jest jasne."Staramy się mieć niszczycielski wpływ" - mówi restauracja le casino morges suisse. "Chcę uciec od tego stagnacji podejścia, który, jak się wydaje, istnieje, od którego nie możemy uciec w branży gier online, chociaż dużo mówimy o tym."Idziesz na LÓD, i wszyscy o tym mówią, ale nigdy nie uciekamy od tego."Na przykład, dostarczyliśmy gotówkę za 10 tygodni, co zajęło OpenBet większą część 18 miesięcy.Znajdujemy się w miejscu, gdzie możemy poruszać się szybko, wiemy, co robimy i możemy trochę zmienić krajobraz."To miejsce, gdzie chcę zrobić szum: sprawić, by ludzie zrozumieli, że możemy dostarczyć i utrzymać duże marki.Ja bym chętnie postawił naszą platformę wobec tych konkurentów, którzy są wokół nas, i powiedział, że jesteśmy tak dobrzy, i moglibyśmy być lepiej dość szybko".Z przesunięcia oczywiste, że podejście Two-Up jest niekonwencjonalny.To może być związane z tym, że sam w sobie parafia Morris w branży był dość niezwykły.Zawsze mając ambicje pracować w sporcie, Morris odwrócił się od swego dość obiecującego poziomu snookera (może pochwalić się najwyższym pęknięciem w 112) i koncentruje się na literaturze sportowej.Otrzymał tytuł dziennikarza, pracował w golfa – czasopiśmie w ciągu 18 miesięcy-czas, który opisuje jak, chyba najlepsze z punktu widzenia doświadczenia.Za tym następuje przeprowadzka do Londynu na Grand Parade, gdzie Morris naprawdę opanowali swoje rzemiosło.Wykonane projekty obejmowały pisanie treści dla Ladbrokes i rozwój dla tej samej firmy, która starała się zmniejszyć swoją zależność od Microgaming.W końcu skupił się na rachunkowości i zarządzaniu projektami, zanim został wzięty pod skrzydła dyrektora generalnego, aby zbadać wszystkie aspekty zarządzania agencją.Wejście w branżę było "przypadkiem, ale naturalne przypadkiem – bardzo dobry przypadek".Po tym, jak William Hill zdobył Grand Parade, Morris założył Two-Up.Firmy już 18 miesięcy, a jej usługi noszą charakter dwustronny.Firma działa w swojej pierwszej istoty jak agencja, która pomaga operatorom z przedmiotami na ich mapach drogowych, czy produkty związane z marketingiem lub technologicznych.Na tej stronie firmy Morris mógł przenieść niektóre z istniejących relacji z Grand Parade, w tym Ladbrokes Coral i William Hill, a także doświadczenie, które naturalnie poszedł.Ale związek generalnego dyrektora ze Star Sports i Sporting Index wkrótce doprowadziły Two-Up do dostawy książek sportowych operatorom.Właśnie w tej sprawie Morris czuje się najbardziej z pasją, oferując swoją ocenę "stagnacja" w branży gier online.W przeszłości krytykował mentalność "jeden rozmiar dla wszystkich".To się nie zmieniło."Naprawdę czuję, że to jest bardzo długo w branży" - wyjaśnia sandia albuquerque casino & resort. - Pierwsza sportowa książka ukazała się w Internecie w roku 1999, i, jeśli nie liczyć zmian w brandingu, jeśli spojrzeć na nią wtedy i teraz, spójrz na nią, nie będzie widać dużej różnicy.- Jedną z rzeczy, której nauczyłem nasze агентские relacje, polegała na tym, że przy tych wszystkich operatorów są problemy z dostawcami sportowych książek.Nie mówię, że dostawcy bukmacherów złe, ale każdy ma swoje obowiązki."Jednym z powodów sukcesu Grand Parade i mam nadzieję, że sukces Two-Up polega na tym, że możemy przyjść i budować indywidualne rzeczy dla tych operatorów na tych platformach, czego chcieliśmy.- To znaczy, że decyzja prowadzić sportowych podjęto trudne.Ostatecznie zdecydowaliśmy się na współpracę ze sportowymi książkami, bo czuli, że oferujemy coś więcej na nasyconym rynku".Jednorodność, o której mówi Morris, rozciąga się nie tylko na wygląd online-sportowych książek, ale, jego zdaniem, na marketing i ostrość branży w ogóle.W rzeczywistości, szef "Dwójki" sprzeciwia się obsesji sektora cenami i premie, pozbawiając przemysłu istotą stawek: baw się dobrze."W ogóle, myślę, że przemysł atakuje marketing prawidłowo, zwłaszcza ze strony bukmacherów", zaczyna się on."Tam dużą uwagę przywiązuje się do bonusów dla klientów, rzecz w tym, że cena była cena jest.W marketingu istnieje bardzo cenowa mentalność, szczególnie w wielkiej Brytanii, co jest zaskakujące, bo w USA operatorzy nie będą w stanie prowadzić z ceną.Ludzie będą musieli robić coś zupełnie innego."To, co zrobiliśmy w wielkiej Brytanii, tak daleko zaszło na drodze myślenia, że cena jest najważniejszą rzeczą dla konsumenta, że straciliśmy przyjemność z zakładów.To impulsywna rzecz; to impulsywnie robić zakłady, dlatego kampanie marketingowe powinny opierać się wokół faktu, że można bawić się na tych stronach."Jeśli wrócić do produktu, to w tej chwili wygląda dość застойным i nudne.Musi być sposób, jeśli zdecydujesz się na dostęp do pokolenia 18-30 lat, która teraz rośnie z jednorazowymi MEDIA, wrócić do szybkiego, ekscytujące treści".Wzmianka Morris o USA-właśnie to, czego potrzebujesz.Ze zniesieniem Ustawy o ochronie profesjonalnych i amatorskich sportów na początku tego roku (który zalegalizował regulacja zakładów sportowych dla zjednoczonych) amerykańskie zakłady sportowe stały się gorącym tematem gier online.Niezależnie od tego, jakie dostawcy i operatorzy opracowują strategię na tradycyjnych rynkach, ich sposób myślenia, z pewnością będzie zależeć od możliwości, przedstawionych w 50 różnych stanach USA, z których każdy posiada swoje unikalne rynki.W ramach swoich dwuletnich obowiązków Morris regularnie lata do USA-na tyle, że ogranicza to jego czas na ziemi, w Londynie, i dyrektor generalny uważa, że bukmacherzy będą szereg różnych podejść na amerykańskiej ziemi.On mówi: "myślę, że Ameryka to inny rynek.Jeśli pojedziecie do Las Vegas i tam poszukaj sportowe, książki, ich niezwykle trudne do rozszyfrowania.Jednak konsument po prostu chce postawić."Jeśli spojrzeć na hałas, który (codziennie fantasy sportowe strony) DraftKings i FanDuel zrobili to chodziło o duże pieniądze, prostocie, i myślę, że właśnie takie podejście musi być przyjęty w Ameryce."Myślę, widać, że ludzie stosują różne podejścia i próbują nowych rzeczy.Ja myślę, że oni nie boją się, i to będzie bardzo interesujące.Wracamy do ulubionej frazy Morris."Znowu to wraca do "jednego rozmiaru dla wszystkich", który prawdopodobnie wymienię kilka razy!"Myślę, że zobaczysz, jak ludzie próbują różnych rzeczy i w końcu wymyślić sposób, aby połączyć to wszystko".Wielu dostawców i operatorów już zapewniły nam transakcji w próbie skorzystania z okresu historycznego w zakładach sportowych.PaddyPower Betfair nabyła FanDuel, podczas gdy GVC Holdings, Kindred Group i William Hill należą do innych operatorów, które wyszły na rynek.Co do oferty, to IGT, Scientific Games i SBTech-to niektórzy z tych, co sprawia, że zakłady sportowe w znanych amerykańskich kasyno.Ale czy istnieje możliwość uzyskania Dwóch-i tak świeżych firm, którzy starają się konkurować z gigantami branży?"Myślę, że mamy ogromne możliwości" - powiedział Morris kasyno w kalifornii w kalifornii. "Z punktu widzenia platformy, my-nowa platforma, a my nie przychodzimy z pewnym bagażem, który robią nasi konkurenci."Najważniejsze dla nas jest elastyczność w relacjach z naszymi operatorami.Gwarantujemy to, słuchając i upewniasz się, że możemy poruszać się szybciej, niż niektórzy z naszych konkurentów."Na międzynarodowym poziomie MGM interesująca, biorąc pod uwagę jej ofertę GVC i Ladbrokes Coral.Mamy już wstępne rozmowy z Ladbrokes Coral o tym, aby jej pomóc dostarczać technologii dla MGM."Spędziłem sporo czasu w New Jersey w Grand Parade, pracując z Resorts Casino i Golden Nugget.Pracować z tymi ludźmi byłoby ciekawe, bo oni są w czołówce, pomagając marek dążyć do tego, czym chcą być w Ameryce.- Z punktu widzenia agencji, większość rozmów, które prowadziłem w Ameryce, dotyczyły marketingu.Tak, że to ekscytujące czasy dla nas z obu stron".Choć przyznaje, że ograniczenia czasu i zasobów, z radością uznając, że obecne procesy niedoskonałe, Morris nie brakuje przyszłych ambicjach.Z dala od USA dyrektor generalny Two-Up nazywa Sky Bet i Bet365 operatorów, z którymi chciałby pracować, i wie o rosnącym potencjale w Afryce.Jednak dyrektor generalny chce zostawić większy ślad w samym sporcie."Chciałbym mieć możliwość pracy z organów w sporcie – LTA, RFU, Premier league, kim by oni nie byli, pomagając im zrozumieć, jakie jest najlepsze miejsce zajmują zakłady i hazard w tych branżach" - wyjaśnia Morris.- To zawiera w sobie rozwiązanie problemów, z którymi spotykają się, z punktu widzenia potencjalnych problemów związanych z ich meczami, a także to, jak rozmawiają ze swoimi klientami zakładów i korzystają z klubów do pracy z bukmacherami kompaniami".Do tego momentu celem Two-Up już jest jasno określony.Istnieją pewne pomysły i jasne dowody na to, że na nich działają.Jak jednak Dwójka będzie tym "destrukcyjnym wpływem", którego pragnie Morris?Alex Donoghue, wieloletni PR manager i kierownik działu aktualności Ladbrokes, obecnie ściśle współpracuje z cyfrową agencją i może dać pewne wyobrażenie o tym, dlaczego to może się wyróżniać."Spędziłem siedem lat w Лэдброксе, i ciągle mi mówili, że nic się nie da zrobić" - mówi Donoghue.- Wiele osób zarabiali na życie tym, co mówili ludzie, że oni nic nie potrafią.Gdy jestem tutaj, zrozumiałem postawa "tak, możemy coś zrobić, a my zrobimy tak, aby to się stało".- Sądząc po Лэдброксу tego roku, że spędziłem w ОддсБибле kiedy hazard online jest legalny w tennessee.