Ile podbić w pokera

najlepszy automat do gry w kurortach świat

Belgijski rząd niedawno poinformował o nowych ograniczeniach na reklamę hazardu.W nowe przepisy włączony całkowity zakaz reklamy tv online-kasyno, ograniczenia na cyfrową reklamę i telewizyjny przełom w 8 pm na reklamę zakładów sportowych, a także zakaz podczas bezpośredniej transmisji sportowych.Wsparcie celebrytów czy sportowców hazardu produktów i usług również nie będzie dozwolone.Gambling Insider zwrócił się do Filipa Влемминку, belgijskiego eksperta od hazardu i partnera Pharumlegal, za szczegółową analizą nowych zasad.Jednak Влемминк widzi w tym rozwoju wydarzeń nie tylko w Belgii, ale i kolejny dowód negatywny stosunek do reklamy hazardu, udzielanej w całej Europie.Sens, jego zdaniem, jest jasne.Reakcja branży-zupełnie inna sprawa.Co dokładnie wydarzyło się w Belgii z regulacją reklamy?Właściwie to Dekret Królewski, ale wychodzący od ministra sprawiedliwości.To przede wszystkim wynik mistrzostw świata w piłce nożnej.To było bardzo pomyślnie dla operatorów i doprowadziło do ogromnego wzrostu zakładów sportowych online i aktywności.W rezultacie trudno nie tylko w Belgii, ale i w całej pozostałej Europie z powodu politycznej obawy nadmiernego reklamą i hazardem.Podejście Belgii całkiem uzasadnione w porównaniu z całkowitym zakazem Włoszech.Wiele włoscy operatorzy mówią, że mogą anulować swoje działy marketingowe i zwolnić wszystkich swoich sprzedawców – bo u nich już nie ma nawet wizytówek.Wiemy, że Bułgaria i Łotwa również rozważają daleko idące ograniczenia, wiemy, że Komisja do spraw hazardu w wielkiej Brytanii studiuje to i widzimy w Europie negatywny stosunek do reklamy hazardu w ogóle.Istnieje, co najmniej, bardzo duże zaniepokojenie ze strony organów regulacyjnych z powodu niekontrolowanych reklam.Belgia nie różni, oprócz tego, że tam jest zrównoważony debata z powodu tego, że rząd składa się z różnych partii politycznych.Co sądzicie o ograniczeniach w kasynie online?Środki te bardzo przykrymi dla kasyn online.Mogą reklamować się tylko na swojej stronie internetowej.Dla mnie reklamy na własnej stronie internetowej-jest to prawie nie reklama.Mnie to intryguje.Środki te bardziej przykrymi dla online kasyno, zakłady sportowe, ale przyczyna niepokoju była związana z Mistrzostwami świata i wygórowane stawki.To było źródłem niepokoju, ale był silny lobbing ze strony [sportowe] bukmacherów.Moim zdaniem to dowodzi, że sektor sam w sobie nie doceniałem prawne pytania.Zamiast zadbać o siebie poprzez środki samoregulacji, regulatory wymyślili coś więcej.Jest to mieszanka środków mających na celu CSR, uzupełnione ograniczeniami, kiedy reklama może wystąpić w telewizji.To nie tylko reklama, nie ma ograniczenia na to, jak wiele można umieścić.Ale w ogóle to, co widzimy, to reklama w kasynie online, ograniczona na stronie internetowej firmy, reklama dla [sportowe] stawek ponad ograniczona w tych okresach, kiedy można to zrobić.Reszta obejmuje klasyczne środki, takie jak samowykluczenie i odpowiedzialna gra.Co zaskakujące, ponieważ jest to bardzo drastyczne środki, aby w kasynie online i mniej surowe środki dla firm bukmacherskich.W jakim terminie te przepisy wejdą w życie?To będzie pierwszy dzień ósmego miesiąca po publikacji, a niektóre działania zostaną podjęte od 1 stycznia.Przynajmniej w tym sensie jest to całkiem rozsądny termin.To nie jest tak nieoczekiwanie.Jest to okres przejściowy, co nie jest zaskakujące.Europejski trybunał zawsze mówił, że musi być spójna polityka i że reklama zawsze musi mieć pewne formy ograniczenia.Były ostrzeżenia, aby być ostrożnym z reklamami, ale nikt nie słuchał się do tych ostrzeżeń.Krótkoterminowy zysk może prowadzić do najgorszej sytuacji, jak we Włoszech.Nawet jeśli to nie potrwa długo, ponieważ jest to zbyt daleko, ja wciąż istnieje w tym samym czasie.W związku z tym to, co dzieje się w Belgii, bardziej inteligentnie.Ale ograniczenia w kasynie online wciąż zaskakują.Tam wciąż będzie reklama dla lądowej i offline działalności, ale ona nie będzie cię w internecie.Fakt, że nadal masz możliwość oferowania zakładów online, chyba trochę rekompensuje to.Muszę przyznać, że jakiś czas na każdej ulicy można było zobaczyć reklamę online kasyno wszędzie, przy czym niektóre z tych reklam wychodziły poza tym, jak to wszystko zostało przedstawione.Myślę, że to miało swój wpływ.Ogólny wpływ polega na tym, że w branży operatorzy muszą być bardziej ostrożny i ostrożny w tym, jak się prezentuje i jak reklamują.Jak rynek może sobie z tym poradzić?Przemysł naprawdę musi słuchać ostrzeżeń społeczeństwa: bądź bardziej grup i zachowywali bezwzględną rzetelność, bądź bardziej ostrożny z tym, co i gdzie można reklamować.Jeśli nie weźmie się pod uwagę obecne ograniczenia, sytuacja może stać się jeszcze gorzej.Ponieważ firm tak dużo czasu, jeśli mają inteligentne marketingu, znajdą sposób, aby uniknąć poważnych skutków; oczywiście, w zakładach sportowych.Zasady, które zostały wprowadzone, nie jest tak źle.Oczywiście, są bloki w telewizji i radiu, ale są i inne sposoby reklamy.Dla mnie sens jest jasny.To przesłanie nie tylko w Belgii.Musisz pomyśleć, jak można reklamować, nie obrażając niektórych członków społeczeństwa i unikając konfliktu z organami regulacyjnymi.Belgia była rozsądna w swoim rozporządzeniu, ale przesłanie jest: chcemy, aby branża była bardziej ostrożna.Oto lekcja.Jeśli jest jedno pytanie, które należy omówić w ICE w ciągu najbliższych dwóch lat, to nie tylko to, jak otrzymujemy bardzo dobrą politykę CSR, ale i to, jak wykorzystujemy ją w praktyce, jeśli chodzi o marketingu i reklamie.Przy dysku regulacji operatorów kasyn online jak sprawiedliwa krytyka regulatorów, którzy preferują stały naziemnym firmom?Należy wziąć pod uwagę szczególną pozycję Belgii.Mamy system "licencja plus", co oznacza, że naziemne operator posiada również licencję na pracę w trybie online.W ten sposób, to często jedna i ta sama firma, i niektóre kasyna online nadal mogą promować swoje naziemną działalność.Nawet taka firma jak Unibet, ma swoje stoiska na stadionach; u Ladbrokes jest znaczna liczba agencji w Belgii.Naziemna działalność nie podlega takiemu wpływowi, ale to nie sprawia, że różnice między tymi dwoma typami firm z systemu "licencja plus".Czy belgijskie operatorzy muszą się martwić o zasadach reklamy czy chodzi o więcej przepisów?To tylko część tego, co powinno się zdarzyć.W Belgii istnieje kilka środków, które przechodzą przez parlament.Cała dyskusja, która u nas idzie w Belgii, biorąc pod uwagę walkę między jednym operatorem i wszystkimi innymi na temat tego, jak będzie rozwijać się rynek, dotyczy zakazu łączenia działań w Internecie.To, moim zdaniem, to, co może zaoferować znacznie bardziej dramatyczny wpływ na rynek, jeśli nie będzie ustawowego rozwiązania.Obecnie w parlamencie jest wielka debata o przyszłości regulacji rynku.Do końca roku będziemy mieli lepsze wyobrażenie o tym, co będzie restrukturyzacja belgijskiego rynku hazardu online i offline.Te pytania nurtują ludzi więcej, niż zasady reklamy.Za nich głosują do świąt bożego narodzenia.Istnieje również ograniczenie niektórych automatów i reorganizacja sektora zakładów na wyścigi konne, tak, że obecnie w parlamencie wiele dyskusji.Regulacja reklam było rozsądne, ale myślę, że kluczowym elementem będzie pytanie o to, czy będziesz w stanie oferować różne online-imprezy na jednej stronie internetowej. ile podbić w pokera.